Saturday, December 10, 2011

apa ni.apa ni...

ASSALAMUALAIKUM.. comelnya aku bila bagi salam.smbil tgk diri sniri dpn cermin..(arghh mngada)

next week insyaallah aku akan fly pie german..arghh mmg pyh la jadi anak org kaya mcm aku ni.tiap2 bulaan nk kna fly pie merata.aku bosan betoiiii (sbnqnya aku sgt mngharapkan pekara ini benar2 berlaku) actually,aku nk pie rmh mak sedara aku.aku tatau apa motif aku pie sana..mungkin sbb aku dah x tahan bosan tinggal di kota bandar pintar ini.aku ingin beralih angin sebentar..

harituu aku pie tengok OMBAQ RINDUQ..actually aku speechless! aiq mata aku yg hensem mcm ni bole jatuh bergelimpangan dlm panggung tanpa sekatan lngsng.aku rasa parah gilaaa..tpi x paaa benda ni semua mmg berbaloi..ni cerita melayu pertama yg berjaya buat aku tambah dosa membazir aku..AKU BAZIR AYAQ MATA MNAGIS..hilang muka macho aku..sobsss sobss.. overall, dari 5 bintang aku bg 4 bintang setengah..yg lagi stengah hilang sbb depa x amek aku jadi heroin.pastu akuu sentap sat.then,aku amek kputusan supaya aku hilangkan bintang yg setengah lagi tuu..org kata apa..BALAS DENDAM..aku tamau cerita psl jln cerita tu kat ampa kalau aku cerita buat rugi aku ja laa..aku bayaq RM 9 nk tengok cerita ni..senang2 ja ampa nk suroh aku cerita..bencinyewwwww (argh perkataan lapaq pnyepak


p/s : apaaaa niiii..aku mnagis tgk cita melayu ! arghhh sentap~

" redha itu ikhlas.pasrah itu menyerah"
Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment