Tuesday, May 8, 2012

keras

ASSALAMUALAIKUM..kepada sahabat handai dan rakan taulan

minggu ni what can i say adalah minggu yg paling heaven ! mai nak cium sikit.muahhhh..over mcm kentut.kenapa heaven? yeahhhhh sbb manusia yg ada dlm english unit MUST go to KL.they left us for 3 days..hahaha..evil laugh aku bagi utk point ini.tapi some reflection and reports make me stop laughing. arrr tapi ada saki baki lagi gelak tu utk aku curahkan dekat movie yg aku layan. dan yg penting kepada TROLL yg bnyk menyerikan hidup aku dikala aku susah dan senang.they are really awesome!!

waktu heaven pun pasti ada juga terselit pahitnya.sikit ja.alaaaa aku keras ja..or aku buat keras.tu la masalahnya.buat atau sememangnya aku tak peduli dan tak amek peduli..

kisah apa aku aku buat keras ka aku buat lembik ka.yg penting aku tau aku ni mcm mana.jgn cuba nak avoid dgn berlari-lari kesana dan kesini.sbb if u try to avoid bnda ni akan dtg bertimpa.percayalahhhh.it is not easy to say NO to something that we LIKE.i guess..tgn aku terketaq-ketaq nak tulis entry ni..sbb apa..aku tada jwpn yg pasti.

p/s aku nak minum nescafe hari2..tapi tak boleh sebab nescafe boleh buat aku ketagih.kalau ketagih susah.bnyk effect buruk kat badan.tmbh2 yg 3 in 1 punya nescafe.. pastu aku biaq ja la org amek nescafe 3 in 1 aku tu..aku boleh ja nak beli lain.tp buat masa skrng aku tamau beli nescafe 3 in 1.aku nak try minum aiq masak yg lebih AWESOME utk aku :)

sekali lagi aku merapu dan meraban..abaikan yaaa





Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment