Thursday, November 17, 2011

APAKAH DOSAKU ?

ASSALAMUALAIKUM..

saja la tadi aku blogwalking.usha apa yg patot..arghhh aku pengsan beruk jelita sekali gayanya tatkala aku baca ini dan begini serta disini..arghh mengapa kenapa dan bagaimana aku mndapat gelaran seazab itu..aku TENGKU wey..haishhhh..mai mana bubuh mistress..benci tauuu (arghh gediknya bunyi !)..tapi kdg2 aku rasa mcm HOT kayaknya seperti artis plak dgn gelaran tuuu (arghhh sentap sendiri)

sedaq x sedaq depa sniri pon ada nama TIMANGAN..bulat,dom dan yg sorang lagi nama timangan dia x brapa nk jelas.tp kalau sentuh bab warna hita*..haaaaa..mau dia tacing 18 jam..
Argh.....Sentap!

2 comments:

  1. dem..aku tersentap tatkala membaca nukilanmu!! tunggu masa y sesuai, akan kuhacked blog anda! amacam? mata sudah segar??hahaha

    ReplyDelete
  2. ARGHHHH..jgn kau brani ! weyyy tlg promote blog aku..HAHAHAHAHHAHAHA

    ReplyDelete