Thursday, November 17, 2011

weeewittt

ASSALAMUALAIKUM.. jutaan terima kasih aku luahkan kat sahabat2 yg menyokong aku utk menukar sekali lagi pakaian yg menyaluti tubuh blog ini.ALHAMDULILLAH semuanya berjalan lancar seperti yg diharapkan.aku bahagia saat ini..kepada BANGSA sekulit aku skali lagiiiii..semoga bahagia selalu..

okey stop psl blog semua tu.....................

yeahhhh kini berakhirnya sem satu..sem satu yg penuh dgn keSKEMAAN..yaaa great! aku brjaya mnjadi plajar sem satu yg berwibawa dgn TELAH MENGISI SATU BORANG PINK utk sem ini..cangak lagi..tepuk sikit..coiiiiiiiiiiii ! hampeh ! arghhhhh x pyh la nk crita sbb apa aku kna isi BORANK PINK tuu sbb aku rasa aku x salah pon..ahaiiiii..x mngapa,hidup ini penuh dugaan.alaaa relax laaa.baru satu borang..aku dok sini insyaallah kesemuanya 11 sem cmpuq ngn foundation..haaa..boleh la aku kumpul 11 borang..hik huk hek hok..comel sgt ! ngoiiiii..
selain itu, kehidupan di sem satu ini juga tlah menemukan aku dgn sahabat2 baru yg juga tergegeh teringin  terpaksa dipaksa memaksa utk mnjadi CIKGU seperti aku. ALHAMDULILLAH syukur nikmat sbb mereka semua ini manusia yg indah utk dijadikan kwn. susah senang kami daki serta hadapi bersama hendaknya.arghhh hyperbola la sikit...

seterusnya, cuti selama satu bulan lebih ini akan membuatkan aku rindu bayang dekat juadah yg disediakan PAK TAM serta KAK INA(mereka menyediakan perkhidmatan pnghantaran makanan yg dipesan melalui msg serta panggilan masuk). juadah mereka sgt rock yaaa..nk tau sbb paa..kalau order kat kak ina..aku tempah fresh orange sbagai penyejuk tekak aku dikala tekak ini kekeringan..tiba2 bila dia mai hntaq fresh orange itu bertukaq mnjadi milo ais..haaa..rock kan?? kdg2 tempah nasi goreng kampung..bila dia mai hntaq tup.tup dia kata tadak..haaaa lagi magik ! rock !..sama la seperti pak tam..cuma pak tam jarang buat magik.magik niii..apa aku order itulah yg aku dpt..ALHAMDULILLAH lagiiii

disamping itu, sem ini aku tada EXAM (arghh poyonyaaaa) oleh itu, aku mai sem ni mungkin hanya utk joli ? arghhh siapa tahu.TETAPI ! madam aku selalu berpesan pesan di dlm bahasa inggeris yg berbunyi seperti ini " you are paid to study !" arghhh sentap..setelah itu aku dan rakan2 pon tidak lah sejoli mana kerana insaf dgn2 kata2 panah jiwa raga itu..actually nk joli gila apa..assignment tu umpama ibu tiri kami yg sering mendera mental dan fizikal. x mengapa~ pasrah,redha itu perlu dlm kehidupan.

sem ni kls aku dlm aircond dan aku rasa VERLAGARK gilaaa..muahhhh..jarang sgt nk berpeluh.that is why aku sentiasa wangi..selain itu, gunalah REXONA utk kesegaran sepnjang hari..aku harap taun dpn pon dlm air cond lagi sbb ada oprg kata dok dlm air cond boleh buat kita jadi putih !! arghhhhh..nakkkkk..

sudah ! aku nk pie kls,nk pie kemas kls.kan aku dh kata..aku bdk baik..hikhukhekhok

p/s : aku baru lps kira botol rexona yg ada dlm bilik aku..ada 8 ! actually aku syg nk buang yg dh kosong tu jadi aku simpan nk buat harta kekayaan
Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment