Saturday, February 4, 2012

Ule-ule Tapas..

ASSALAMUALAIKUM awesome hensem masam people..

sekarang aku cuti lagi.minggu lepas dh cuti.ahhhh heaven laaa aku dok IPG ni.. *sometimes..

FIRSTLY..selamat menyambut MAULIDUR RASUL ya sahabat2 sekalian..muahhhh..ayuh kita selawat ramai2 banyak2 tanda kecintaan kita kepada NABI MUHAMMAD S.A.W..

okey, haritu aku kna pindah blok balik.ahhh azab dia jgn cakap la.smpai hari ni aku sakit blakang..tapi like seriously aku amat2 lah bersyukur ke hadrat ILAHI sbb mengurniakan aku dgn sahabat2 SEHATI SEJIWA..bak kata slogan kacau marba kami ALL FOR ONE,ALL FOR ONE..apa bnda pon aku tatau laa..mereka adalah insan yg bnyk membantu melancarkan perjalanan perpindahan beramai-ramai ini.terharu dgn semua org mlm tu.bantu membantu..even our senior pon tolong and one of my friends menagis sbb terlalu terharuu..huhuhuhuu..rupanya bnyk lagi org baik kat dunia ni..*amek tisu lap hingus* seramai 10 org geng aku yg terlibat dgn perpindahan ni..suka duka mendaki dan mengangkat beg berat babun kami terjah bersama..so sweet..itulah dia geng ULE-ULE TAPAS..xoxo tawan2 cemueeeee..hahaahaa

Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment