Wednesday, April 4, 2012

down.down.down

Assalamualaikum..

tamau buat lawak.ini kisah org yg tgh down.tiada unsur jenaka yg mahu aku selitkan disini.sgt tidak mahu.i feel terrible.look terrible and everything is super duper horrible !

  it's okey.this is the part of our life.come on takes this as Nasi Goreng Ayam yg juai kat Secret Recipe.yaaa nasi tu mahai tapi sedap kan? ayat mudah..mula2 tu kita rasa susah  then kita akan rasa nikmat kesusahan tu diganti dgn nikmat yg lebih baik..kalau dlm konteks nasi ayam secret ni kiranya mcm ni laaa..kita sesak gila nk bwk kluaq duet nk byq harga dia tapi skali kita dh bwk kluaq n mkn nasi tu kita akan dpt nikmat kesedapan yg amat lazat.nasi tu kan sedap ! haaaa reti ?? ikot suka la nk faham ka dak.ni aku pnya teori.tolong hormati teori aku ini.pahemmmm !
 
  yaa..dua tiga hari ni jiwa aku kacau.yaaa kacau..semuanya tak stabil.berat sebelah.MOCK EXAM is one of the factor. semalam aku dh buat warkah utk Miss Zu.harini nak ja buat warkah utk Mr Eng.tpi sudah laaaaa..hanya sia2.

  kesusahan dan kesulitan serta kegusaran kadang kala kita tak boleh nk kongsi dgn org lain.sbb bnda tu hnya bermain dalam diri kita AND sangat lah mustahil untuk orang lain paham apa sebenaqnya kita lalaui even org tu sniri prnh lalui. hanya diri kita sndiri yg kenai n paham diri kita.jangan nk harap org lain faham sbb kita pun belum tentu paham org lain.kondisi seseorang itu berbeza dengan kondisi org lain.senang kata beza semua laaaaaaaa aihh.

  p/s: aku buat terok.aku rasa nk mengeji ja diri ini.aku benci bila aku buat terok.tolong laaa ini carutan yg bodoh.sila abaikan
Argh.....Sentap!

1 comment: