Tuesday, April 17, 2012

no title.

ASSALAMUALAIKUM and a very good evening to the blablabla blablaa..

  life is full of surprise.we do not even know what will happen next.waiting seems to be the best solution to know what happen on the next chapter. but waiting without 'some preparation' is equal to LOSER.

demikian kata berhemah yg i cipta on the spot.yeahhhh aku rasa kool gila boleh berfalsafah mcm tu *rubbish*

  if we want to change ourselves to be a better person tadak salahnya but please..niat kita untuk berubah itu perlulah selari dgn apa yg nak kita lakukan.dan jangan lah.JANGAN JANGAN JANGAN sekali kali kita berubah kerana ORANG LAIN..yeahhh ini perbuatan KEJI TAHAP MAKSIMUM kalau kita berubah sbb nk puaskan hati org lain..ingat ! manusia adalah the most annoying creature in the universe..seriously aku tak tipu ! and if aku tipu pun biaq la kat aku.haishh..manusia tak pernah rasa puas dengan apa yang dia ada..

  Seseorang pernah kata kat i.. if you nak buat sesuatu,jgn buat bnda tu sbb nak puaskan hati orang sebab tak semua org even tadak pun org lain yg akan puaskan hati kita sndiri mlainkan diri kita.so, sblm buat apa2 tu..tnya diri kita..adakah mmg ini yg aku nak! haaa..mcm tu..brdiri depan cermin yg besaq tu and sembang lahh sorang2.kalau tadak cermin besaq,cermin bedak compact pun boleh tadak maslah aih.

  macam contoh, kawan kita pakai FB TIMELINE *yg mcm kentut tu* kita tak suka FB TIMELINE tu tapi sebab kwn kita kata..hg tak tukaq pie timeline aku tamau kwn ngn hg..kita pon terpengaruh dgn dakyah bodoh hasutan durjana tu..jadi kita pun tukaq pie timeline even kita sgt laaa tak rela.kononnya pengorbanan demi rakan.dan utk puaskan hati dia..itu bodoh namanya! sbb percayalahhh kita tak akan enjoy online FB lagi sbb timeline tu serabut and kita mmg tak pndai pkai timeline tu..kita cuma buat apa yg org lain buat dan kita tak ambil kisah lngsng psl apa sbnqnya diri kita ini harapkan dan impikan..

p/s: ini semua kata kejian.jgn ambil kisah..

dlm bnyk2 contoh.contoh fb timeline jugak aku nak ambik.
setiap yg dicontohkan pasti ada something disebaliknya.percayalahhhhh :)
*ambik kerusi hempuk di kepala

 
Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment