Tuesday, April 3, 2012

owh my miss zuriati yg comel.

ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera..

  pada hari yg berbahagia ini *actually yg mendung dan suram* ingin saya utuskan ruangan warkah ini kepada lecturer LDV i yang amat i cintai..

  pertama sekali..First of all..I'M SORRY MISS ZU ! *then dia akan balas..why u want to say sorry to me? hah? * selalunya mcm tu laa dia akan balas..TAPI ini serius !!

MOCK EXAM~ tadi waktu i jawab paper LDV.i TERTIDOQ ! and i don't have enough time to RECHECK my work.and i felt very very very very very very very LOSER skrng sbb i rasa bnyk sgt grammatical error yg tak patot i buat.I FEEL BAD ! dengan ini saya akan cuba menyiapkan diri ini dari segi mental dan fizikal sebab saya yakin saya akan DIKECAM HEBAT oleh my lecturer..

ARGHHHHH..rasa down gila ni ! and TULISAN i sangat sangat sangat sangat teruk.. *menangis* what if i fail this paper?????? arghhhhhh..stressnyaaaaaaaaaa aku mcm ni.dah la essay mcm taik.aku rasa keji gila dgn diri ini..haishhhh..apa ja yg aku jwb utk mock exam tadi.TAKUT TAKUT TAKUT !! TOLONG LAAAA JANGAN MARAH AKU.AKU KETAQ..

  stg aku kena pie masuk gym.jogging keliling maktab utk aku siapkan diri ini dri mental dan fizikal agar aku boleh berdepan dgn Miss Zu yg manis.arghhhh menyesalnya ! rasa mcm nk heret kepala aku dkt tar sbb mudah tergoda dgn hasutan dunia yg menggila.AKU TAK PATOT TIDOQ TADI !!

  dan lupa, MAAF SEKALI LAGI wahai Miss Zu sebab i sniri tatau apa yg i carutkan.arghhhh..mohon ampun.beribu ampun..SERIUS !!

  paham ka tak paham ka.tolonglaa buat2 paham.aku menyesal dengan keadaan aku skrng ni.aku tak patot tidoq.

TIDOQ SUDAH MEMBUNUH PAPER LDV AKU !!
HENTUK KEPALA
HENTUK KEPALA
RASA GILA
RASA GILA

p/s: lebih baik aku dok memaki hamun diri sndiri dari aku memaki hamun org lain..membodohkan diri sndiri adalah lebih baik dari membuat org lain rasa bodoh dgn kebodohan kita

JANGAN PERCAYA.AKU TENGAH MENCARUT APA PON AKU TATAU.
Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment