Tuesday, June 26, 2012

sebaliknya

Assalamualaikum

things fall apart.tajuk novel dat i need to cover dis semester. yeahhh life isn't easy.

aku bukan nak ulas psl novel ni.mmg gila la kalau aku pie nak ulas menatang tu kat sini.

------------------------------------------------------------------------------------------

sometimes apa yg kita harapkan tak semua kita dapat *aku tau ni ayat lapuk* kisah plak aku lapuk x lapuk.sebab ayt ni lapuk la dia jdi legend. sebab kebenaran dia amat tinggi.

we expect A but kita dpt B..kita expect C tapi kita dpt D.kita expect ABCD tapi kita tak dapat apa2.it is better dapat jugak dri x dapat apa lngsng.. hargai la sesuatu tu.bersyukur dgn apa yang ada

today, i just can see what happen.let it be.ignored it.nothing much i can do because this is beyond my expectation. it MIGHT hurt.
aku x prnh menyesal.sbb ALLAH tahu apa yg terbaik.jalan yg ALLAH atuq lebih awesome dri segalanya.setakat hati yg sakit tadak masalah.aku boleh amek minyak gamat sapu bnyk2 kat encik hati.

encik hati, bertabahlah anda.aku tau anda awesome.benda remeh tak kan jadi daki pun kat you. i rasa you dah cukup matang nak menilai.

p/s kadang2 aku rasa memBlurkan diri sndiri dgn keadaan sekeliling lebih baik dri kita terlalu concern dgn sesuatu keadaan.

btw,mungkin aku perlu lupakan nescafe buat sementara waktu. itu jalan yg terbaik



Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment