Monday, July 2, 2012

juniorsssss

ASSALAMUALAIKUM saudara saudari yg dihormati dan disegani *smbil pakai blazer*

natijahnya pada semester ini dgn sedia maklum dan bangga diri serta bermanis muka ingin saya umumkan bahawa batch aku TIDAK lagi BOLEH DIGELAR junior sebab kami dah ada baby junior..woohoooo..tepuk tgn kuat2.kentut kuat2 utk raikan pesta ini..walaweyyy..selama 2 semester kami jadi hamba dan baby yg innocent.saat ini saat yg kami tggu *awt over sgt.mcm la mngsa dera kat paper utusan*

lantak aku la nak over ka apa nyah..sebuk ja kau mak jemahhhh..

nescaya dengan itu, ada segerombolan junior mendaftarkan diri di IPGKTB pada minggu lepas..sejumlah brapa aku tidak pula ambil kisah serta rajen utk aku mengira yg aku tau..ONLY ONE MALAY GIRL.other that that chinese and indian..hati dia kena tabah~ selamat bertabah dan menjalani hidup dgn bahagia serta awesome disini. and the best things is she is teslian.and she is OUR JUNIORSSSS..mungkin aku patot ajak dia minum teh tarik dan nasi pataya pak tam untuk mengeratkan ukhwah disebabkan dia tidak punya teman yg sealiran dgnnya..nanti2 lah aku akan aturkan temujanji tu *okey.tamau pun*

selain itu, sejumlah 4 kelas ditubuhan utk mereka..TESL,PSV,REKA BENTUK dan BAHASA MELAYU..

Disamping itu, pada satu hari..dimana burung2 tidak kelihatan terbang kesana sini dan ciap-miap burung tidak pula aku dgr.mungkin lari sebab jerebu agak sibuk memeriahkan suasana di penang dan khasnya di IPTB sbb kedudukannya yg berada diatas bukit..
aku ingin pergi ke ENGLISH UNIT *tmpt paling hebat kat IPTB* bersama seorang sahabat..kami pun jalan lah beriringan bersama-sama sambil berborak tentang apa akan terjadi kalau Britney Spears kawen dengan Farid Kamil sbb dgq2 gosip mcm tu..

TIBA-TIBA di satu selekoh..kami bertembung ngn junior2.time tu orentasi depa tak habis lagi.so, macam biasa la ayat yg paling aku sentubuh time orentasi dulu contohnya seperti " selamat pagi senior,hai senior" depa ucapkan kat aku !!

bapak murah ! angkat *slogan geng rabak aku* BANGGA GILA KOT ! depa siap tunduk2..no wonders la dulu senior buat muka blagak ja bila dpt ucapan salam dri kami junior yg innocent. baru aku sedaq how awesome that moment *menagis terharu*

aku n kwn aku apa lagi.buat muka blagak smbil angguk2 dan jalan mendabik dada dan dalam hati mnagis terharu SANGAT2..

aku tatau la apa perasaan ampa.tapi mcm ni la apa yg aku rasa bila junior hormat senior..walawehhh..ni baru sem 3 ppismp ni.kalau la aku sem 8..arghhhh lagi best !



p/s: BAGUSNYA junior2 ni..btw, sem ni sem yg akan membuatkan kelas aku dapat pahala bnyk *muka yakin*
nak tau sebab apa?? yaaa junior kami semua kepala otak cerdik *yakin sekali lagi* lect pasti aku gosip2 ngn junior tentang "kebijaksanaan" kami.. *sedih.muka kurang jelita*

dah.dah aku mencarut menggila lagi..hewhewwww



Argh.....Sentap!

No comments:

Post a Comment