Monday, July 16, 2012

Pull-on

ASSALAMUALAIKUM handsome hotstaff jelita manis dan tawar sekalian..

dua tiga hari ni mood MALAS aku agak menebal..sumpah tak tipu *arrr ada ka MOOD tak mls dlm kehidupan sharian aku? * ada satu bakul penuh baju tak basuh lagi..oh myyyy.bila nak insaf.patotla mummy melarang keras aku bernikah mudah *galak hendak berkahwin awai,angkt tong gas pun x larat.damn*

dalam mood aku malas dan otak kosong seperti lagu najwa latip (aku tgk njwa latip makin gemuk ja,msti dia lupa minum herbalife selama seminggu) boleh la pulak aku terima tawaran pie melencong ke GURNEY..hewhew..

aku kesana dgn menunggang kuda yg dipinjam dri seniorita..rasa mcm nk kentut kuat2 ja sbb tak mampu bwk kura-kura aku mai sini

*kura-kura adalah sjenis species yg lahir dri kumpulan karnivor yg hidupnya hanya minum dan mkn petrol dri kumpulan Shell. kura-kura juga dibawah nama kumpulan Ego S yg comel dan mutu gaya serta keunggulan.

pie seberang naik kuda mmg berbaloi dan amat menjimatkan ongkos kerna hanya rm3 diperlukan utk membeli rumput bg kuda itu mkn.rumput itu aku beli kat petronas sblm brtolak ke seberang.

GIRANGNYA !

*kalau naik prebet even pie jusco saja mau kena rm5 sorang.owhh beban.beban.rm 5 tu aku boleh beli swiss roll london perisa coconut kat koop sbnyk 15 bungkus.

berbalik kpd perjalan Pull-on (pulun adalah kata akar kpd kosa kata ni) kami ~~

gila kambing ! kami dok membuang masa kat sana naik turun mall selama 3 jam beberapa saat.tanpa beli apa2 kecuali COOL BLOG perisa chocolate disertai pearl2 yg meriah..
aku rasa hebat gila sbb aku sanggup meredah lautan ke seberang semata-mata membeli cool blog perisa chocolate tersebut.owhhh sentubuh.

ni semua gara2 kerajaan tak naiktarafkan pempayaran elaun kpd guru pelatih.SILA TAKE NOTE
aku perlu membela nasib guru pelatih~

on the way balik kena tahan ngn abg hensem JPJ..aku ada lesen beb.aku cool ja.bengap benar keadaan ni.nseb baik jmpa cukai jalan utk si kuda bernombor plat KAK 5474.. aku melempar cukai jalan atau nama englishnya road tag kemuka jpj tu *aku tipu wey*

smpai ke gelanggang IPGKTB around 10..
angkt tgn kat encik guard
naik tangga ke bilik
bukak pintu
lempaq badan atas katil
bukak FB TWITTER
TERtidoqqqq
bgn solat isyak
dan terus bergelumang kmbali ke dunia khayalan~~


gadis manis yg menempuhi hari-hari hujung minggu dgn pekara yg entah apa-apa

p/s even hanya  cool blog yg kami dpt.kami still enjoy..sbb apa? sbb kami awesome

BAPAK MURAH ! ANGKAT
ini entry bodoh dan sampah.walaupun sampah ia tetap berbau wangi seperti minyak wangi
Argh.....Sentap!

4 comments:

  1. wow... macam ada muka iras2 kiter jer...

    ReplyDelete
  2. smpt lagi posing...hee...done follow...:)

    ReplyDelete
  3. nani: mmg awk la kot
    masyi: tenkiu2 :D

    ReplyDelete
  4. Just a blogwalker who want to promote his blog, Have a nice day my friend!

    visit my blog: http://mita-sen.blogspot.com

    ReplyDelete