Wednesday, July 11, 2012

regret

ASSALAMUALAIKUM..muahhh kiri muahhh kanan..

kalau org tanya.apa yg you akan buat if you could turn back the time? aku tau soalan ni mmg lame.poyo dan agak menjengkelkan bagi org yg awesome sprti aku kamu dan kamu ini.BUT..

let's think.dlm kehidupan ni,mesti you have something yg you regret sgt2.kalau tak regret sgt2 pon regret saja pun mesti ada kan.ada kan? jgn dok nk membongak aku wey.aku ada magik.aku tau..hewhew

kalau aku.if i could turn back the time...aku sebenaqnya nak SANGAT BELAJAQ elok2.cun2.dan manis2 to get a BETTER AND COOL RESULT for SPM..aku bukan tak bersyukur dgn result yg dh aku dpt ni.. but actually cita2 aku tinggi beb.tinggi sgt.sampai nak naik tangga pun penat wey..tapi masalahnya dulu aku tak cuba pun nak naik tangga tu betoi2. *nak naik buat apa tangga,lif dok ada* aku main2 ja lebih.aku menyesal :( *mnagis air mata berjurai*

kawan baik aku merangkap sahabat suka duka dan sahabat melepak dihujung minggu minum teh ais akan fly.insyaallah..aku tumpang yg dia ja la.seriously aku bangga dgn kawan2 aku yang boleh fly gara-gara mempunyai otak yang cerdik dan anggun..dua org amek medic yang lagi sorang budak engine.mereka mereka itu pandai sebab mereka mereka itu sedut otak aku.itu lah teori aku.

aku hanya mampu Google tmpat-tempat menarik kat oversea saja. *sentap jantung ini*



rindu 3elite1 ..skrng semua sedang mngapai awan cita-cita yg luhur lagi berpekerti mulia serta awesome.

p/s I rindu you.you rindu I..hewhew
btw kwn yg aku mention nak fly tu ada la dlm gmbq ni..cari la sndiri..clue--depa ada mata,ada hidung,ada telinga..harhar









Argh.....Sentap!

1 comment: